دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
ثبت درخواست کارت سوخت امسال آنلاین می‌شود؟
ثبت درخواست کارت سوخت امسال آنلاین می‌شود؟

درحالی که قرار بود تا ابتدای بهمن‌ماه، امکان ثبت درخواست کارت سوخت با راه‌اندازی سامانه‌ای به صورت آنلاین برای متقاضیان فراهم شود، با رسیدن به‌روزهای پایانی بهمن‌ماه، هنوز خبری از راه‌اندازی سامانه مربوطه نیست.

 

به گزارش اقتصادما به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با نزدیک شدن به روزهای پایانی بهمن‌ماه، هنوز خبری از آنلاین شدن ثبت درخواست کارت سوخت نیست و درحال حاضر تنها راه برای ثبت درخواست صدور کارت هوشمند سوخت، مراجعه حضوری به دفاتر پلیس 10+ است و بعد از ثبت درخواست متقاضی، حداقل حدود یک‌ماه زمان نیاز است تا کارت هوشمند سوخت صادر شده و به دست متقاضی برسد.

هفتم آذرماه امسال بود که با امضای تفاهم‌نامه‌ای، از سامانه "برخط ثبت درخواست کارت هوشمند سوخت" که با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و پلیس راهور فراجا ایجاد شده، رونمایی شد.

قرار بود تا حداکثر دوماه بعد از این رونمایی، امکان ثبت آنلاین درخواست صدور کارت هوشمند سوخت برای عموم مردم فراهم شود، اما این امکان هنوز محقق نشده و سامانه مربوطه هنوز در دسترس مردم قرار نگرفته است.

جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌فرآورده‌های نفتی هفتم آذرماه امسال در این خصوص گفته بود: "امروز با امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از سامانه برخط ثبت درخواست صدور کارت هوشمند سوخت، فرآیند پیش‌راه‌اندازی این سامانه آغاز شده و حداکثر تا 2 ماه آینده راه اندازی می‌شود و مردم می‌توانند از آن پس، درخواست‌های خود را آنلاین ثبت کنند."

به گفته وی، با راه‌اندازی این سامانه، زمان انتظار صدور کارت سوخت از یک ماه به 10 روز کاهش می‌یابد.

در خصوص زمان در دسترس قرار گرفتن سامانه "برخط ثبت درخواست کارت هوشمند سوخت" شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت پژوهش و توسعه ناجی هیچ زمان جدیدی را اعلام نکرده‌اند و مشخص نیست که این وعده، تا پایان سال جاری محقق می‌شود و یا به سال آینده موکول خواهد شد.

اشتراک گذاری:

تبلیغات شما با ما

0996-6264416