يکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴
دیدار بانوان کارآفرین، نخبه و کارگران نمونه با رئیس‌جمهور
دیدار بانوان کارآفرین، نخبه و کارگران نمونه با رئیس‌جمهور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نقش‌آفرینی بانوان ایران اسلامی در عرصه کار و تولید امروزه بسیار اثرگذار است، گفت: جمعی از بانوان کارآفرین، نخبه و کارگران نمونه در نشست با رئیس جمهور تقدیر خواهند شد.

 

به گزارش اقتصادما به نقل از خبرنگار اقتصادی ایرنا، «سید صولت مرتضوی» امروز (یکشنبه) در حاشیه آیین تقدیر از زنان فعال در عرصه کار و تولید در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: پیام ما به بانوان مکرمه است که ایران اسلامی را باید به بهترین وجه بسازیم. بخش اعظمی از آبادانی کشور به دست بانوان رقم می‌خورد.

وی تاکید کرد: زنان با تلاش مجاهدانه بستر عظمت و شکوفایی ایران اسلامی را فراهم می‌کنند. در وزارت تعاون برنامه‌های متنوعی برای تکریم بانوان کارگر داریم و جمعی از بانوان کارآفرین، نخبه و کارگران نمونه در نشست با رئیس جمهور تقدیر خواهند شد.

وزیر کار تأکید کرد: نقش‌آفرینی بانوان در عرصه اقتصاد ایران اسلامی حاوی پیام بزرگی برای جهانیان است و امروزه در عرصه‌های تولید، صنعت و علم بانوان کشور اثرگذاری بالایی دارند.

مرتضوی گفت: بانوان شایسته ما آستین همت بالا زدند و برای تامین معاش زندگی تلاش مجاهدانه انجام می‌دهند. بخش اعظمی از ساختن ایران در دست بانوان است و تقاضای من این است که با تلاش مجاهدانه و تربیت شایسته بستر عظمت، اقتدا و شکوفایی ایران اسلامی را فراهم کنند.

وی بیان داشت: در مراسمی که در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، بخش قابل توجهی از کارگران جامعه حضور داشتند. تعداد قابل توجهی از بانوان به عنوان بانوان نمونه در حوزه کارآفرینی، کارگری و گروه‌های دانشمندان شناسایی بودند و در دیدار با رئیس جمهور لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.

وزیر کار گفت: این اتفاق نه تنها در کشور پیام دارد، بلکه به دنیا که فکر می‌کنند زنان در نظام اسلامی پرده‌نشین هستند این پیام بزرگ را می‌دهد که بانوان ما در آموزش و پرورش، کارخانجات، واحدهای تولیدی، بیمارستان‌ها سرآمد بانوان جهان هستند. ما معتقد داریم که نقش و مشارکت بانوان در جامعه کمتر از آقایان نیست؛ بلکه در برخی مکان‌ها تاثیر بانوان بیشتر از آقایان است.

اشتراک گذاری:

تبلیغات شما با ما

0996-6264416