جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
افتتاح میز خدمت وزارت اقتصاد در دومین سفر استانی رییس جمهور ی به استان فارس
افتتاح میز خدمت وزارت اقتصاد در دومین سفر استانی رییس جمهور ی به استان فارس

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی در آیین افتتاح میز ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی بیان کرد: افزایش کیفیت خدمت‌رسانی عمومی با برگزاری میز خدمت میسر خواهد شد.

به گزارش اقتصاد ما به نقل از  شادا، هم‌زمان با دومین سفر استانی رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس، میزخدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان فارس توسط رضا خواجه نائینی معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه و نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد در استان فارس افتتاح  شد.

خواجه نائینی طی سخنانی در این آیین گفت: یکی از انتظاراتی که امید است در این ستاد به وقوع بپیوندد افزایش خدمت‌رسانی به آحاد مردم است.وی اضافه کرد: در راستای افزایش خدمت‌رسانی عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی و دستگاه‌های تابعه هدف‌گذاری‌های مختلفی برای این ستاد ارتباطات مردمی در نظر گرفته شده که در دو بخش این خدمات به مردم ارائه خواهد شد.

خواجه نائینی تأکید کرد: یکی از اولین اهدافی که برای این ستاد در نظر گرفته شده، شنیدن مشکلات مردمی در راستای برطرف‌کردن مشکلات آحاد مختلف مردم است.

به گفته این مقام مسئول برای برطرف‌کردن مشکلات مردمی می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های روابط بین دستگاهی راه‌حلی برای این موضوعات در نظر گرفت البته هم‌افزایی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌تواند عاملی برای افزایش خدمت‌رسانی عمومی باشد.

نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی در دومین سفر استانی رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس معتقد است: در راستای برطرف‌کردن مشکلات ابرازی توسط مردم می‌توان از ظرفیت‌های قانونی برای برطرف‌کردن این مشکلات استفاده کرد.

وی در خصوص هدف دوم برپایی ستاد ارتباطات مردمی نیز تصریح کرد: احصاء مشکلات توسط کارشناسان و مردم می‌تواند عاملی برای انتقال این موضوعات به مراجع ذی‌صلاح و عاملی برای اصلاح روند برای تسهیل در خدمت رسانی باشد.

وی در خصوص روند بررسی مشکلات مردمی نیز عنوان کرد: در گام نخست مردم با مراجعه به ستاد ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی در بلوار مدرس نسبت به بیان مشکل اقدام کرده و درصورتی‌که امکان برطرف‌کردن مشکل توسط کارشناسان وجود داشته باشد این موضوعات برطرف شده اما درصورتی‌که نیاز به صدور دستور توسط مراجع بالادستی باشد نیز این امکان فراهم است تا نسبت به انتقال این مشکل به مراجع ذی‌صلاح فراهم شود.

همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در این ستاد نسبت به بررسی و پاسخگویی به مشکلات مردمی در دیدار چهره‌به‌چهره با مردم اقدام کرد.بنابراین گزارش ستاد ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان فارس به مدت سه روز از روز چهارشنبه مورخ 19 مهر ماه لغایت جمعه 21 مهر ماه در محل اداره کل گمرکات استان فارس برپا خواهد بود.

اشتراک گذاری:

تبلیغات شما با ما


0996-6264416