به گزارش اقتصادما به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛ آمار منتشر شده از حق بیمه تولیدی شرکتهای بیمه در 9 ماهه نخست 1403 نشان میدهد؛ سهم بازار بیمه ایران از 21 درصد عبور کرد و با 4 درصد رشد در مرز 22 درصد قرار گرفت.
🔴قابل ذکر است در چشمانداز جدید بیمه ایران، حرکت در مسیر هویتبخشی بیش از پیش بهعنوان رهبر بازار بیمه کشور، توسعه و رشد فروش و حضور قوی و قدرتمند در بازار که موجب ارتقا و صیانت برند بیمه ایران شود، آورده شده است.
🔴مدیرعامل بیمه ایران در سیاست گذاریهای دوران تحولی،همواره بر بازیابی سهم بیمه ایران با استفاده از شیوههای نوین ارائه خدمات و محصولات بیمهای تا بازگشت به روزهای اوج نخستین شرکت بیمه کشور تاکید دارد.