به گزارش اقتصادما به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر علی جباری در جریان این بازدید 3 ساعته ضمن گفت و گو با همکاران ادارات خسارت، صدور و مالی شعبه فاطمی، رسالت بیمه ایران را ارائه خدمات بی نظیر به مردم و جلب رضایت آنها اعلام کرد. وی خواستار تلاش و مشارکت بیشتر در کنار شناسایی نیازهای بیمهای بیمه گزاران توسط خانواده بیمه ایران شد و یکی از وظایف دوره جدید مدیریتی این شرکت را رسیدن به دوران اوج ایران دانست. دکتر جباری همچنین ضمن بررسی وضعیت پرتفوی شعبه، راهکارهای قابل استفاده برای رفع موانع احتمالی جهت جذب بیشتر پرتفوی شعبه را اعلام و تأکید کرد؛ همکاران شعبههای خسارتی در خط اول ارتباط با مردم هستند و همین موضوع اهمیت خدمترسانی خوب به مردم را مضاعف میکند. مدیرعامل شرکت بیمه ایران ضمن تأکید بر این مسئله که تعداد بالای نمایندگان بیمه ایران یک مزیت رقابتی در جریانهای بیمهای است؛ استفاده از پناسیل شعبه جهت صدور انواع بیمهنامهها را نیز مورد ارزیابی و دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.
- بیمه دی و خانه صنعت، معدن و تجارت تفاهمنامه همکاری امضا کردند
- تسویه غیرحضوری معاملات در بورس کالا با استفاده از برات الکترونیک سپامی
- پرداخت بزرگترین خسارت ریالی صنعت هوایی کشور توسط بیمه ایران
- آغاز فصل نوین همکاری دو نهاد اقتصادی در زیست بوم مالی کشور
- یك برنامه موفق با اهداف بلند مدت و روش های عملی و نوآورانه منطبق است
- حضور فعال بیمه ایران در هفدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت مالی