به گزارش اقتصادما به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر علی جباری در جریان این بازدید 3 ساعته ضمن گفت و گو با همکاران ادارات خسارت، صدور و مالی شعبه فاطمی، رسالت بیمه ایران را ارائه خدمات بی نظیر به مردم و جلب رضایت آنها اعلام کرد. وی خواستار تلاش و مشارکت بیشتر در کنار شناسایی نیازهای بیمهای بیمه گزاران توسط خانواده بیمه ایران شد و یکی از وظایف دوره جدید مدیریتی این شرکت را رسیدن به دوران اوج ایران دانست. دکتر جباری همچنین ضمن بررسی وضعیت پرتفوی شعبه، راهکارهای قابل استفاده برای رفع موانع احتمالی جهت جذب بیشتر پرتفوی شعبه را اعلام و تأکید کرد؛ همکاران شعبههای خسارتی در خط اول ارتباط با مردم هستند و همین موضوع اهمیت خدمترسانی خوب به مردم را مضاعف میکند. مدیرعامل شرکت بیمه ایران ضمن تأکید بر این مسئله که تعداد بالای نمایندگان بیمه ایران یک مزیت رقابتی در جریانهای بیمهای است؛ استفاده از پناسیل شعبه جهت صدور انواع بیمهنامهها را نیز مورد ارزیابی و دستورات لازم در این خصوص را صادر کرد.
- ۳۷ همت تأمین مالی زنجیرهای در بانک تجارت/ پرداخت ۴۰ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
- امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد
- تبیین اهداف عملکردی بانک صادرات ایران در استان البرز
- نرخ حقالوکاله بانک تجارت اعلام شد
- افزایش 234 درصدی فروش املاک مازاد بانک صادرات ایران
- بانک تجارت در خدمت پیشرفت اقتصاد کشور است.