به گزارش اقتصادما به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، تعداد نصب اپلیکیشن سپینو از یک میلیون نصب فراتر رفت و استفاده از خدمات بانکی متنوع این پلتفرم، کارنامه موفقی از استفاده کاربران و مشتریان طی بیش از 7 ماه از رونمایی این نرمافزار برجای گذاشته است.
در این مدت، بیش از شش میلیون و 429 هزار تراکنش به مبلغ بیش از 433هزار میلیارد ریال از طریق سپینو انجام شده و عملکرد قابل قبولی در بین متقاضیان خدمات بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران به وجود آورده است.
افتتاح حساب جدید غیرحضوری، انتقال به حساب، پایا، ساتنا، کارت به کارت، پل، درخواست صدور کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، بسته اینترنتی، فعالسازی پیامک و سایر خدمات متنوع بانکی، از جمله خدمات قابل ارائه در محصول راهبردی نوین بانک صادرات ایران است.
- بیمه دی و خانه صنعت، معدن و تجارت تفاهمنامه همکاری امضا کردند
- تسویه غیرحضوری معاملات در بورس کالا با استفاده از برات الکترونیک سپامی
- پرداخت بزرگترین خسارت ریالی صنعت هوایی کشور توسط بیمه ایران
- آغاز فصل نوین همکاری دو نهاد اقتصادی در زیست بوم مالی کشور
- یك برنامه موفق با اهداف بلند مدت و روش های عملی و نوآورانه منطبق است
- حضور فعال بیمه ایران در هفدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت مالی