به گزارش اقتصادما به نقل از روابطعمومی بانک صادرات ایران، تعداد نصب اپلیکیشن سپینو از یک میلیون نصب فراتر رفت و استفاده از خدمات بانکی متنوع این پلتفرم، کارنامه موفقی از استفاده کاربران و مشتریان طی بیش از 7 ماه از رونمایی این نرمافزار برجای گذاشته است.
در این مدت، بیش از شش میلیون و 429 هزار تراکنش به مبلغ بیش از 433هزار میلیارد ریال از طریق سپینو انجام شده و عملکرد قابل قبولی در بین متقاضیان خدمات بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران به وجود آورده است.
افتتاح حساب جدید غیرحضوری، انتقال به حساب، پایا، ساتنا، کارت به کارت، پل، درخواست صدور کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض، بسته اینترنتی، فعالسازی پیامک و سایر خدمات متنوع بانکی، از جمله خدمات قابل ارائه در محصول راهبردی نوین بانک صادرات ایران است.
- آزاد راه مراغه-هشترود با حمایت مالی بانک سپه به بهرهبرداری رسید
- بیمه شخص ثالث هفته آینده گران میشود
- بازدید مدیرعامل بیمه ایران از منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
- ماجرای اعتراض معاملهگران بورس
- نشست هماندیشی مشتریان ویژه و مدیران ارشد بانک صادرات برگزار شد
- افتتاح شعبه بیمه ایران در قشم، آغاز دوره جدیدی از خدمات بیمهای برای فعالان اقتصادی