به گزارش اقتصادما به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در جریان این بازدید که با حضور معاونین و مدیارن کل شرکت صورت گرفت؛ ضمن گفت و گو با همکاران شعب، رسالت بیمه ایران را ارائه خدمات بی نظیر به مردم و جلب رضایت آنها اعلام کرد.
وی خواستار تلاش و مشارکت بیشتر در کنار شناسایی نیازهای بیمهای بیمه گزاران توسط خانواده بیمه ایران شد و یکی از وظایف دوره جدید مدیریتی این شرکت را رسیدن به دوران اوج ایران دانست.علی جباری همچنین راهکارهای موجود برای رفع موانع احتمالی جهت جذب بیشتر پرتفوی شعبه را اعلام و تأکید کرد؛ همکاران شعبههای خسارتی در خط اول ارتباط با مردم هستند و همین موضوع اهمیت خدمترسانی خوب به مردم را مضاعف میکند.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران ضمن تأکید بر اهمیت بهره وری نیروی انسانی گفت: شبکه نمایندگی ما ابزار سربلندی بیمه ایران است و در این راستا تمامی شعب و استان ها نیز باید همیار آن ها برای جذب پورتفو شرکت باشند.
گفتنی است؛ بازنگری نگاه به شعبه های خسارتی، اصلاح چارت و طبقه بندی مشاغل از جمله دغدغه های همکاران و مدیران شعب بود که در این بازدید مطرح شد.
- رسالت بیمه ایران، آرامش خاطر مردم و ارتقاء رضایتمندی ذینفعان است
- «سپاس کارت معلم»، بانک صادرات ایران صادر شد
- واریز وجوه حاصل از رسوب سود سهام عدالت، برای نخستین بار
- بانک صادرات ایران به اعتبارات خرد، اعتبار میدهد
- آزاد راه مراغه-هشترود با حمایت مالی بانک سپه به بهرهبرداری رسید
- بیمه شخص ثالث هفته آینده گران میشود