جمعه ۲۹ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۶:۵۴
خدمت بی‌نظیر اولویت راهبردی دوره تحول بیمه ایران
خدمت بی‌نظیر اولویت راهبردی دوره تحول بیمه ایران

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران از ارائه خدمات بی‌نظیر به مردم در مسیر تحولی شرکت و اولویت راهبردی دوره جدید مدیریتی خبر داد.

به گزارش اقتصادما به نقل از  روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در جریان بازدید از شعبه شهریار، ضمن بیان این مطلب گفت: ارائه خدمات بی‌نظیر به مشتریان و ذینفعان یکی از اصلی‌ترین چشم‌اندازهای دوره جدید مدیریتی این شرکت است.
وی با اشاره به ترسیم چشم‌انداز کلان برای بیمه ایران در دوره جدید مدیریتی، اظهار داشت: خدمت بی‌نظیر به مشتریان، آگاهانه و بر پایه بررسی دقیق شرایط انتخاب شده و تمام ارکان شرکت باید خود را متعهد به کسب رضایت حداکثری مشتری بدانند.
مدیرعامل بیمه ایران، دفاتر و شعب نمایندگی را خط مقدم ارتباط با مردم و پایگاه اجتماعی مهمی برای تعامل با جامعه عنوان کرد و گفت: برای تحقق این چشم‌انداز و حضور قدرتمند در بازار، خانواده بیمه ایران باید با تمام توان تلاش کند.
علی جباری با بیان اینکه تحقق خدمت بی‌نظیر مستلزم همکاری و هم‌افزایی همه واحدهای سازمانی است؛ افزود: خدمت بی‌نظیر یک شعار نیست، بلکه یک مسیر راهبردی است که باید با جدیت دنبال شود.
وی همچنین بر اهمیت اطلاع‌رسانی مؤثر و نقش کلیدی نیروی انسانی در موفقیت شرکت تأکید کرد و گفت: در یک بنگاه اقتصادی خدمات‌محور، سه ضلع نیروی انسانی، خدمات و اطلاع‌رسانی، پایه‌های اصلی ارتباط مؤثر با مردم است.
جباری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه در بازارهای منطقه‌ای، بر لزوم ترویج فعالانه محصولات بیمه‌ای و هدف‌گذاری دقیق برای توسعه پرتفوی شرکت تأکید کرد و افزود: در منطقه شهریار، هدف‌گذاری برای سال ۱۴۰۴ دستیابی به پرتفوی ۵ همت است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان با تأکید مجدد بر لزوم آمادگی کامل برای رقابت حرفه‌ای در بازار، گفت: برای موفقیت در این رقابت دشوار، باید زمان بگذاریم؛ زیرساخت‌ها را تقویت کنیم؛ فناوری را به‌روز نگه‌داریم و نمایندگان را به‌عنوان بازوان اجرایی شرکت توانمندتر سازیم.

اشتراک گذاری:

تبلیغات شما با ما


0996-6264416