به گزارش اقتصادما به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی، در این نسخه، با بهرهگیری از بازخوردهای دوره قبل و همچنین بررسیهای کارشناسی و مطالعه روندهای جدید، تلاش شده است تصویر جامعتری از عناصر و بازیگران کلیدی اکوسیستم دیجیتال ارائه شود تا بتواند مبنای مناسبی برای برنامهریزیها و تصمیمگیریهای آتی باشد.
علی اکبر گلشنی مدیر تحول دیجیتال بیمه دی در این باره گفت: این نسخه جدید شامل هفت بخش؛ شرکتهای بیمهگر، نهادهای ناظر و همکار، اینشورتکها، شتابدهندهها و مراکز نوآوری، رسانهها و نشریات، بیمه در پلتفرمها و آموزش، در اکوسیستم نوآوری بیمهای است.
مطابق با گزارش شرکت Deloitte، تحول دیجیتال در صنعت بیمه موجب شده است که شرکتهای بیمه به جای تمرکز صرف بر فروش محصولات سنتی، به نقشآفرینی فعال در اکوسیستمهای دیجیتال روی بیاورند. بنابراین، آگاهی کامل از اجزای اکوسیستم دیجیتال و استفاده از ظرفیتهای در دسترس، به شرکتهای بیمه این امکان را میدهد که خدمات خود را به شکلی نوآورانه و متناسب با نیازهای روز مشتریان ارائه دهند.
- مدیرعامل بانک سپه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت
- معرفی مدیران جدید بیمه دی
- ارتقای وضعیت بهرهوری بیمه ایران در کارگروه شرکتهای دولتی
- امسال سالی سخت اما پربار برای بیمه ایران است
- ساختمان جدید البرز تابستان سال جاری به بهره برداری می رسد
- بیمه ایران حامی راهبردی تولید ملی و سرمایهگذاری داخلی