به گزارش اقتصادما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، پلتفرم دستیارهوشمند مشتری می تواند به بهبود تجربه کاربری، تسهیل فرآیند صدور بیمه نامه و اعلام خسارت توسط مشتری کمک کند، همچنین این سیستم با تحلیل داده های جمع آوری شده، تعاملات با مشتری، الگوهای رفتاری و نیازهای خاص هر مشتری را شناسایی می کند و بر اساس آن پیشنهادات ویژه ای را ارائه خواهد کرد.
گفتنی است: دیگر مزایای این پلتفرم توانایی پردازش زیان طبیعی، امکان ادغام آن با سیستم های مورد استفاده شرکت و فراهم آوردن فضایی تعاملی و ساده برای مشتری است.
اخبار مرتبط
- اطلاعرسانی درباره وضعیت بانک آینده فقط از طریق بانک مرکزی انجام میشود
- حرکت بیمه دی بر ریل ولایتمداری و رضایتمندی
- آمادگی بانک سپه برای گسترش تعاملات با فعالان اقتصادی شرق کشور
- انتصاب سرپرست اداره کل شعب استان سیستان و بلوچستان بیمه ایران
- بیمه مرکزی سامانه استعلام خودروها را به روز کرد
- برگزاری مراسم «خادمان حرم ایران» با حضور رییس بنیاد شهید و مدیرعامل بیمه دی در مشهد مقدس