به گزارش اقتصادما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، پلتفرم دستیارهوشمند مشتری می تواند به بهبود تجربه کاربری، تسهیل فرآیند صدور بیمه نامه و اعلام خسارت توسط مشتری کمک کند، همچنین این سیستم با تحلیل داده های جمع آوری شده، تعاملات با مشتری، الگوهای رفتاری و نیازهای خاص هر مشتری را شناسایی می کند و بر اساس آن پیشنهادات ویژه ای را ارائه خواهد کرد.
گفتنی است: دیگر مزایای این پلتفرم توانایی پردازش زیان طبیعی، امکان ادغام آن با سیستم های مورد استفاده شرکت و فراهم آوردن فضایی تعاملی و ساده برای مشتری است.
اخبار مرتبط
- آغاز پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی از فردا
- ۱۸ میلیون فقره بیمهنامه بفروش رسید/ سهم خودروییها چه قدر بود؟
- رشد شاخص کل بورس در یک هفته اخیر
- فاز اول حسابرسی به تراکنشهای بانکی دارای مبالغ بالا از طریق سامانه رستا
- تزریق ۳۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی جدید به بازار سرمایه
- يك گام تا نصب و راه اندازي همراه بانك تجارت