شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲
ترافیک سنگین در محورهای شمالی
ترافیک سنگین در محورهای شمالی

مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور، اعلام‌کرد: تردد از آزادراه تهران- شمال و مسیر جنوب به شمال محور کرج- چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش اقتصاد ما به نقل از  ایرنا ، ترافیک در جنوب به شمال محور چالوس محدوده های «ماسال» و «ولی آباد» سنگین است.

همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده‌های «پلور» تا «زیار» و مسیر شمال به جنوب همین محور در محدوده «بایگان»، حدفاصل «شنگولده» تا «رینه» و «آب اسک» تا زیار سنگین است.

گزارش‌های مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در برخی مقاطع محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب محدوده‌های زیرآب، پل سفید و «شورآب»، همچنین «امیریه» تا فیروزکوه و محدوده شهر دماوند حکایت دارد.

برپایه این گزارش، ترافیک در آزادراه رشت- قزوین حدفاصل پایانه بار رشت تا امام زاده هاشم، ورودی رودبار و «لوشان»، همچنین در آزادراه قزوین- رشت محدوده های رودبار و پارک جنگلی «سراوان» سنگین است.

ترافیک در مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران- شمال روان گزارش شده است.

در سایر محورهای نیز هم‌اکنون تراافیک در آزادراه قزوین- کرج- تهران محدوده‌های «محمدیه»، «حسین آباد»، «مهرویلا»، پایانه «شهید کلانتری» و پل «فردیس» تا پل «کلاک» سنگین است.

به گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور خرم‌آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین خرم‌آباد- کوهدشت و آزادراه خرم آباد- پل زال انجام می‌شود.

محورهای هشتگرد- طالقان، کمربندی جدید خرانق- یزد، یزد- دربید و محور فرعی «سیاخ دارنگون» تا اطلاع بعدی مسدود است.

اشتراک گذاری:

تبلیغات شما با ما

0996-6264416