به گزارش اقتصادما به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، دکتر جباری در این نشست با حضور معاون برنامهریزی و نوآوری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل، مشاور مدیر عامل و سایر اعضای شورا به تدوین سند استراتژیک مسیر جدید بیمه ایران، بر مبنای اهداف بنیادین، چشماندازها و استراتژی های کلان اشاره کرد و گفت: سازمانهایی موفق هستند که ارتباط خوبی با ذینفعان خود برقرار کنند و ارتباطات موجود را ارتقا دهند.
مدیر عامل بیمه ایران سه مولفه نیروی انسانی، خدمات و اطلاعرسانی را سه ضلع مثلث موفقیت شرکتهای بیمه دانست و گفت: شرکتی که نتواند در زمینه اطلاعرسانی به گروههای هدف، به شکل موثر عمل کند از بازار رقابت بازمیماند.دکتر جباری بیمه ایران را «میراث ملی و متعلق به تمام مردم ایران» برشمرد و یک بار دیگر بر بر ارائه خدمت بینظیر به مردم و اجرایی شدن مشتریمداری بهمعنای واقعی تاکید کرد.
رئیس هیئت مدیره بیمه ایران، روابط عمومی را چشم تیزبین سازمان دانست و با اشاره به لزوم ارتقای سطح هوشمندی در روابط عمومی بر حرکت از امور روزمره به سمت فعالیتهای تحولی تاکید کرد.
دکتر جباری افزود: نام بزرگ بیمه ایران تسهیلگر مسیر ارتباط با مردم است اما باید با نیازسنجی دقیق در بخش تبلیغات و اطلاعرسانی سرمایهگذاری کنیم.
مدیرعامل بیمه ایران، وظیفه شورای اطلاع رسانی را تبدیل چارجوبها به سند و تعریف ماموریتهای جدید برای روابط عمومی عنوان کرد و گفت: انتظار میرود روابط عمومی نسبت به گذشته تغییر و به سمت نیازهای بهروز و تکاملیافته حرکت کند.
شایان ذکر است شورای اطلاع رسانی و تبلیغات با حضور کارشناسان داخل و برون سازمانی، با هدف تبیین اهداف و استراتژی های حوزه روابط عمومی و تبلیغات بیمه ایران و تعامل با شبکه بزرگ ارتباطی کشور تشکیل شده است.
- دولت تقاضای جدیدی از مجلس برای حذف ۴ صفر از پول ملی نداشته است
- واریز سود به حساب بیش از ۲۰ میلیون سهامدار
- جهش ۵۸ هزار واحدی شاخص کل بورس
- روزهای گرم بازار سرمایه در راه است/ هر هفته یک عرضه اولیه
- واریز سود به بیش از ۴۴ میلیون مشمول سهام عدالت
- پایش عملکرد سال جاری و تدوین برنامه سال آینده در نشست های تخصصی «حوزه به حوزه» بیمه ایران