به گزارش اقتصادما به نقل از روابط عمومی بیمه دی، این کارگاه آموزشی که با حضور ۳۵ نفر از کارکنان و اعضای شبکه فروش در شعبه استان البرز برگزار شد، با هدف تقویت مهارتهایی نظیر حل مسئله، کار تیمی، مدیریت تعارض و مدیریت بحران طراحی شده بود.
کارگاه «اتاق فرار هوش سیاه» به همت مدیریت یادگیری و توسعه استعداد شرکت و با بهرهگیری از روشهای نوین یادگیری مبتنی بر بازی برگزار شد. این رویکرد خلاقانه با شبیهسازی موقعیتهای چالشبرانگیز، فرصتی را فراهم کرد تا شرکتکنندگان در فضایی واقعیتر و پویا به تمرین مهارتهای کلیدی شغلی بپردازند.
اتاق فرار بهعنوان یکی از ابزارهای نوین آموزشی، با ایجاد تجربهای عملی و تعاملی، زمینه ارتقاء انگیزه، افزایش تعامل بین کارکنان و بهبود اثربخشی آموزش را فراهم میسازد. بیمه دی با اجرای چنین برنامههایی، گامی مؤثر در جهت توانمندسازی سرمایه انسانی و ارتقاء فرهنگ یادگیری سازمانی برداشته است.
- بیمه ایران، بیمه گر حرفه ای که در ارایه خدمات بیمه ای مکان و زمان نمی شناسد
- نوروزی ایمن با بیمه عمر بیمه ایران
- رضایت سرمایه انسانی و مشتریان کلید موفقیت بیمه ایران
- افزوده شدن امکان افتتاح حساب «تسهیلات ممتاز» در همراهبانک تجارت
- بیمه ایران با مردم ایران
- برندگان قرعهکشی مرحله اول طرح «طنین چکنو» مشخص شدند