گزارش اقتصادما به نقل از روابطعمومی بانک، گزارش مهرماه این سامانه که توسط مرکز بازرسی و نظارت بر خدمات عمومی و فوریتهای اداری منتشر شد، نشان میدهد بانک صادرات ایران در میان بانکهای کشور از نظر شاخصهای هفتگانه فواد، عملکرد برجستهای داشته است و موفق شده رتبه «عملکردخوب» را از آن خود کند.
این ارزیابی در سه استان کشور توسط مرکز بازرسی و نظارت بر خدمات عمومی و فوریتهای اداری کشور انجام شد و شاخصهایی مانند آمادگی تجهیزات و سامانههای اداری، رعایت احترام و عدالت، اطلاعرسانی شفاف و بهموقع، عدم موکول کردن خدمت به زمان بعد، آگاهیبخشی مناسب درباره قوانین و مراحل فرآیندها، استمرار ارائه خدمات و رعایت زمان قانونی شروع و پایان خدمت را شامل میشود.
گفتنی است نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مشتریان و مخاطبان بانک صادرات ایران از طریق سامانه «فواد ۱۲۸» در کوتاهترین زمان ممکن دریافت، ثبت و بررسی شده و با پاسخگویی مناسب همراه میشود.
با راهاندازی سامانه «فواد ۱۲۸» در بانک صادرات ایران و فراهم شدن امکان ارتباط مستقیم مشتریان برای طرح مسائل و دغدغههای مرتبط با خدمات بانکی، فرآیند رسیدگی به درخواستها با سرعت، دقت و انسجام بیشتری انجام میشود. تقویت و تجهیز اداره کل رسیدگی به شکایات در بانک صادرات ایران، نقش مؤثری در تسریع پیگیری مطالبات و افزایش رضایتمندی مشتریان ایفا کرده است.
مشتریان و مخاطبان محترم بانک میتوانند برای ارتباط مستقیم با شماره تلفن 128 تماس گرفته یا به سایت www.foad128.ir مراجعه کنند.
- بررسی چالشهای كالای همراه مسافر در منطقه آزاد انزلی
- بانک توسعه صادرات ایران؛ پشتیبان بنگاههای تولیدی در مسیر ورود به بازارهای جهانی
- برپایی میز خدمت بانك صنعت و معدن در نماز جمعه قم
- سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار میزبان اولین جشنواره ملی صنایع خلاق و فرهنگی ایران
- آغاز مجدد پروازهای بینالمللی از چابهار
- هادی مقدمزاده به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد ارس منصوب شد